Zwroty i reklamacje

Masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu produktu w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Standardowo zwrot pieniędzy zostanie wykonany do 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconego produktu. Pełną informację o prawie odstąpienia od umowy przez konsumenta znajdziesz w naszym regulaminie sklepu.

Reklamacja – pamiętaj, że ponosimy także odpowiedzialność za nasze produkty na podstawie rękojmi jeżeli posiadają one wady fizyczne. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego. Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od jej zgłoszenia.

Szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady produktu oraz Twoich uprawnień znajdziesz w naszym regulaminie sklepu.

Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji? To proste!

  1. Zapakuj zwracane produkty i dołącz wydrukowany formularz oraz dowód zakupu.
  2. Wypełnij formularz dostępny poniżej, lub w zakładce Formularz zwrotu. Jeśli nie posiadasz drukarki, formularz możesz przepisać ręcznie.
  3. Paczkę odeślij na adres:

mojakarma.pl
Dawidy 34B
21-205 Jabłoń.

Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz z paczkomatów.

Kontakt z nami ws. zwrotów i reklamacji: 794 114 077 oraz sklep@mojakarma.pl w godzinach 8-14 od poniedziałku do piątku.

Uwaga klienci spoza Unii Europejskiej! W przypadku zwrotu produktu z kraju spoza Unii Europejskiej należy w deklaracji celnej oznaczyć wysyłaną paczkę jako zwrot. W przeciwnym wypadku zostanie naliczone cło i paczka nie zostanie przez nas odebrana!

Pobierz formularz odstąpienia od umowy: