Warunki ogólne zamówień w sklepie internetowym moja karma
Wykaz treści
- Zakres stosowania warunków ogólnych
- Zawarcie umowy w sklepie internetowym.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy & prawo do odstąpienia od umowy i jego konsekwencje.
- Ceny
- Koszty dostarczenia
- Zwrot
- Dostępność produktów
- Płatności
- Reklamacja
- Rękojmia
- Ochrona danych osobowych
- Prawa do zawartości strony www sklepu internetowego MojaKarma.pl
- Zmiany Ogólnych Warunków
- Postanowienia końcowe
Regulamin z dnia 20.09.2023 PL Moja Karma
1. ZAKRES ZASTOSOWANIA WARUNKÓW OGÓLNYCH
Niniejsze Warunki Ogólne znajdują zastosowanie do wszystkich zamówień złożonych drogą telefoniczną lub z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w sklepie internetowym Mojakarma.pl, pod adresem www.mojakarma.pl w wersji obowiązującej w dacie złożenia zamówienia.
2. ZAWARCIE UMOWY W SKLEPIE INTERNETOWYM.
Prezentacja produktów w sklepie internetowym Moja Karma nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązującego prawa, prowadzącej do zawarcia umowy. Złożenie oferty zakupu produktu następuje przez kliknięcie przycisku “Kup teraz”. Wcześniej możesz ponownie sprawdzić swoje dane adresowe, jak również zawartość wirtualnego koszyka lub tę zawartość zmodyfikować. Możesz również w każdym czasie anulować zamówienie przez zamknięcie okna przeglądarki. Po przesłaniu zamówienia do sklepu internetowego Moja Karma wyślemy do Ciebie wiadomość drogą poczty elektronicznej potwierdzającą otrzymanie zamówienia. Nie stanowi ona jednak potwierdzenia przyjęcia Twojej oferty prowadzącej do zawarcia umowy. Przyjęcie Twojej oferty prowadzące do zawarcia umowy będzie mieć miejsce przez przesłanie przez nas odrębnej wiadomości drogą poczty elektronicznej (potwierdzenie zamówienia) lub przez nadanie zamówienia. Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia lub potwierdzenia nadania zamówienia lub też samego zamówienia w terminie 5 dni, nie jesteś dłużej związany swoją ofertą. W takim przypadku jakiekolwiek płatności, które mogły zostać do tej pory dokonane, będą zwrócone w ciągu 14 dni. Twoje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w punkcie 3 Warunków Ogólnych pozostaje w mocy. Produkty, w szczególności produkty w ofercie specjalnej, będą dostarczane jedynie w zwykłych ilościach detalicznych dla konsumentów, z wyłączeniem celów zarobkowych.
Umowa zawarta w sklepie Mojakarma.pl zawierana jest z firmą FACTORYHERBS Maciej Dzyr z siedzibą pod adresem Dawidy 34B 21-205 Jabłoń NIP 539 151 50 00 REGON 385226303
3. OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY| PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I JEGO KONSEKWENCJE.
3.1 Prawo do odstąpienia od umowy
Masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania powodu. Termin na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym posiadanie ostatniej części zamówienia lub ostatniej partii produktów zostanie na Ciebie przeniesione lub też na osobę trzecią przez Ciebie wskazaną, z wyjątkiem podmiotu realizującego dostarczenie produktu. W celu wykonania prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować:
Obsługa klienta Moja Karma
Dawidy 34b
PL-21-205 Jabłoń
Adres e-mail: sklep@mojakarma.pl
Numer telefonu: 794 114 077
(od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 14.00)
Informacja powinna stanowić decyzję o odstąpieniu od umowy przez złożenie nieodwołanego oświadczenia (listownie lub w drodze korespondencji e-mail). W tym celu możesz skorzystać z załączonego formularza odstąpienia od umowy. W celu zachowania terminu zwrotu, do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, należy nadać oświadczenie dotyczące odstąpienia przed upływem terminu do jego złożenia. Na wskazany adres poczty elektronicznej prześlemy bez zbędnej zwłoki potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przedłożonego zgodnie z zawartymi powyżej informacjami.
3.2 Skutki oświadczenia o odstąpieniu od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie płatności, łącznie z kosztami dostarczenia (jednakże z wyłączeniem kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia przez nas oferowany) bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności, chyba że w sposób wyraźny zgodziłeś się na inny sposób zwrotu płatności, w każdym wypadku nie ponosisz żadnych opłat związanych z tym zwrotem. Zwrot pieniędzy może zostać wstrzymany do czasu otrzymania zwracanych produktów lub też przedstawienia przez Ciebie dowodu zwrotu produktów, którekolwiek z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zwracane produkty powinny zostać przesłane lub przekazane nam bez zbędnej zwłoki, w każdym przypadku w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uważa się za zachowany jeżeli produkty zostaną odesłane przed upływem 14 dni. Będziesz zobowiązany do poniesienia bezpośrednich kosztów zwrotu produktów. Jesteś odpowiedzialny jedynie za zmniejszenie wartości produktów wynikające z korzystania z tych produktów innego niż zwykły użytek rzeczy zgodny z jej przeznaczeniem, charakterystyką i zasadami funkcjonowania.
3.3 Brak prawa do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy nie przysługuje w okolicznościach określonych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, w szczególności w przypadku produktów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub które mają krótki termin przydatności do spożycia. Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy także produktów w zapieczętowanym opakowaniu, które ze względu na ochronę zdrowia lub higienę nie nadają się do zwrotu, jeżeli zostały otwarte po dostarczeniu.
4. CENY
Ceny w sklepie internetowym MojaKarma są podawane w polskich złotych i zawierają podatek od towarów i usług w wysokości określonej ustawowo.
5. Koszty dostarczenia
Dostępne do wyboru sposoby dostawy zamówienia i ich koszt dla Kupującego opisane są na stronie Sklepu w zakładce Dostawa i Płatności oraz prezentowane Kupującemu na etapie składania zamówienia. Koszt dostawy zamówienia ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca na stronie Sklepu wskaże inaczej. Sprzedawca ma prawo zadecydować o podziale zamówienia na kilka oddzielnych przesyłek bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Kupującego, bądź jeżeli uzna to za konieczne wysłanie inną firmą kurierską niż ta wybrana przez Kupującego. 2. W przypadku nieodebrania Towaru lub odmowy odebrania Towaru przez Kupującego oraz jego ewentualnym zwróceniu przez przewoźnika do Sprzedawcy Kupujący może zostać zobowiązany do naprawienia szkody, jaką poniósł Sprzedawca na skutek nieodebrania Towaru, np. w postaci kosztów wysyłki, które pokrył Sprzedawca.
6. ZWROT
Konsument lub PNPK ma prawo odstąpić od Umowy, która była zawarta za pośrednictwem Serwisu, bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub PNPK, lub wskazaną przez Konsumenta lub PNPK osobę trzecią, inną niż przewoźnik. W przypadku, gdy Umowa obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin na odstąpienie od Umowy liczy się od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, jego partii lub części; nie spełniają one Twoich oczekiwań, przy czym do prawa zwrotu mają zastosowanie te same wyłączenia, które obowiązują w przypadku odstąpienia od umowy. Jeżeli chcesz zwrócić produkty zamówione w sklepie internetowym Moja Karma możesz dokonać ich zwrotu wybierając jeden z poniższych sposobów:
6.1 Sposoby zwrotu rzeczy zamówionych w sklepie internetowym Moja Karma oraz telefonicznie
6.1.1 Przekaż zwracane produkty bezpośrednio w oddziale kuriera, który dostarczył Ci produkty. Oddziały, punkty sprzedaży i pakowania w Twojej okolicy znajdziesz na stronach właściwego kuriera.
6.1.2 Przekaż zwracane produkty pracownikowi kuriera.
6.1.3 Ustal termin odbioru zwracanych produktów. W tym celu skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod numerem telefonu: 794 114 077 (od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 14.00).
7. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW
Jeżeli dany produkt nie będzie dostępny, zostaniesz poinformowany o jego niedostępności niezwłocznie przed potwierdzeniem zamówienia. W takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy. Dokonane płatności zostaną niezwłocznie zwrócone.
8. PŁATNOŚCI
Płatności za zamówione produkty można dokonać z góry, poprzez PayU, przelew tradycyjny lub za pobraniem. Zastrzegamy sobie prawo do wyboru metody płatności w określonych przypadkach.
8.1 Płatności przez PayU
Dokonując płatności zostaniesz przekierowany do systemu płatności internetowych PayU, w portalu należy wybrać bank świadczący na Twoją rzecz usługi bankowości elektronicznej. Po zalogowaniu się do systemu bankowości elektronicznej należy potwierdzić płatność za zamówione produkty oraz oczekiwać na ponowne przekierowanie na stronę sklepu internetowego MojaKarma.pl , nie zamykając okna przeglądarki w portalu. Co do zasady płatność zostaje zaksięgowana na rachunku sklepu internetowego Moja Karma w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu przez portal PayU.
8.2 Płatność z góry.
Płatność z góry możliwa jest tylko w przypadku dokonania zamówienia w sklepie internetowym. Kwota wskazana na fakturze powinna zostać przekazana na nasz rachunek w terminie 2 dni. Po otrzymaniu płatności, wyślemy zamówione produkty. Jeżeli nie otrzymamy przelewu w terminie 2 dni, poinformujemy Cię o braku otrzymania przez nas płatności i o konieczności jej dokonania w terminie 3 dni. Jeżeli i w takim przypadku nie otrzymamy przelewu, dokonane przez Ciebie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
8.3 Płatność za pobraniem
Płatność jest uiszczana w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie wymaganej kwoty. Prosimy o przygotowanie kwoty do zapłaty. W przypadku zwrotu zakupionych produktów, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta mailowo sklep@mojakarma.pl bądź telefonicznie 794 114 077 w celu podania numeru konta bankowego, na który zwrócimy płatność. Zwrot płatności będzie miał miejsce po otrzymaniu zwróconych produktów.
9. REKLAMACJE
1. Każdemu Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Sklepu lub wykonaniem Umowy. W celu ułatwienia Konsumentowi lub PNPK realizacji uprawnień związanych z odpowiedzialnością Sprzedawcy za zgodność Towaru z Umową, Sprzedawca przygotował wzór formularza reklamacyjnego, którym Konsument lub PNPK może się posłużyć. Wzór dostępny jest w zakładce zwroty i reklamacje.
2. Reklamacje należy zgłaszać do Sprzedawcy na adres: sklep@mojakarma.pl
3. Reklamacje Kupujących rozpatrywane będą na bieżąco, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacji.
4. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Kupującego na kontakt podany przez Kupującego podczas składania reklamacji.
5. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści Cyfrowych zgodnie z Umową, Kupujący może złożyć reklamację, w której wezwie Sprzedawcę do dostarczenia Treści Cyfrowych. Jeżeli pomimo tego wezwania Sprzedawca nie dostarczy Treści Cyfrowych niezwłocznie lub w dodatkowym terminie umówionym pomiędzy Stronami, Kupujący może odstąpić od Umowy. Kupujący może odstąpić od Umowy bez wzywania Sprzedawcy do dostarczenia Treści Cyfrowych, gdy z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności będzie wyraźnie wynikać, że Sprzedawca nie dostarczy Treści Cyfrowych.
10. RĘKOJMIA
Jesteśmy zobowiązani dostarczyć zamówione produkty wolne od wad. Jeżeli jakikolwiek zamówiony produkt posiada wady, co oznacza między innymi uszkodzenia w transporcie, należy bezzwłocznie o tym fakcie poinformować nas lub też zgłosić to pracownikowi kuriera, który dostarczył produkt. Brak zgłoszenia powyższego nie ma wpływu na Twoje uprawnienia określone przepisami prawa, jednakże pomoże nam skierować roszczenie do kuriera, ubezpieczyciela lub też względem naszego dostawcy. Do wad produktów powstałych w okresie rękojmi, znajdują zastosowanie przepisy prawa dotyczące rękojmi. Obejmują one, według Twego wyboru: prawo do usunięcia wad rzeczy lub prawo do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, a także – jeżeli spełnione są przesłanki ustawowe – dalsze roszczenia o obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy. W przypadku realizacji uprawnienia do zgłoszenia roszczeń z tytułu wad rzeczy, prosimy o zachowanie poniższej procedury.
Wadliwe produkty powinny być przesłane do: Moja Karma Dawidy 34b 21-205 Jabłoń
Obok przesyłanych produktów, prosimy o przesłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej zgłoszenia wystąpienia wad zawierającego następujące informacje: numer zamówienia, opis wady, zdjęcia produktu, na których uwidoczniona jest wada.
Sprawę rozstrzygniemy w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia istnienia wady. Jeżeli zawiadomienie o istnieniu wady jest uzasadnione i zostanie wybrany sposób załatwienia sprawy przez zwrot ceny zakupu, zostanie ona Ci zwrócona.
Jeżeli nie ustalono inaczej, ustawowe uprawnienie do zgłoszenia roszczeń z tytułu wad rzeczy podlega przepisom zawartym w art. 556 i następne Kodeksu cywilnego. W przypadku przyznania gwarancji, jej warunki wynikają z dokumentu gwarancji załączonego do zamówionych produktów. Uprawnienia wynikające z gwarancji mogą być wykonywane bez uszczerbku dla uprawnień wynikających z rękojmi.
11. Ochrona danych osobowych
W celu uzyskania informacji o sposobie i zakresie zbierania oraz przetwarzania danych osobowych, należy zapoznać się z Polityką Prywatności.
12. Prawa do zawartości strony www sklepu internetowego Moja Karma
Wszelkie prawa do zawartości umieszczonej na stronie www sklepu internetowego Moja Karma, w szczególności prawa do znaków towarowych i majątkowe prawa autorskie do treści stanowiących utwory, należą do nas lub naszych partnerów. Jesteś zobowiązany do przestrzegania tych praw i niekorzystania z zawartości strony www sklepu internetowego Moja Karma w jakimkolwiek zakresie poza korzystaniem związanym z wizytą w sklepie internetowym Moja Karma. W szczególności reprodukcja, korzystanie, rozpowszechnianie lub publikacja tej zawartości jest niedopuszczalna bez uprzedniej, wyraźnej zgody, udzielonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
13. ZMIANY OGÓLNYCH WARUNKÓW
Zastrzegamy sobie prawo dokonywania zmian w Ogólnych Warunkach lub wydanie nowych Ogólnych Warunków w następujących przypadkach:
a. zmiana przepisów prawa,
b. zmiana warunków technicznych funkcjonowania sklepu internetowego,
c. zmiana warunków lub cen świadczonych przez osoby trzecie usług na naszą rzecz, niezbędnych do działania sklepu internetowego,
d. zmiana w zakresie oferty produktów sklepu internetowego,
e. zmiany organizacyjne lub przekształcenia prawne naszego przedsiębiorstwa, w tym także zmiana podmiotu właścicielskiego.
14 . Postanowienia końcowe
14.1. Zasady przetwarzania danych osobowych określa klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Organizatora znajdują się w zakładce Polityka Prywatności
14.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany Cen Towarów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków Umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
14.3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych powodów takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany technologiczne, zmiany biznesowe.
14.4. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Serwisu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów oraz PNPK, w przypadku których właściwość sądu ustalana jest na zasadach ogólnych.
14.5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20.09.2023r.
14.6. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie pdf – linki znajdują się poniżej Regulaminu: