Zwroty i reklamacje

Masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu produktu w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Standardowo zwrot pieniędzy zostanie wykonany do 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconego produktu. Pełną informację o prawie odstąpienia od umowy przez konsumenta znajdziesz w naszym regulaminie sklepu.

Reklamacja – pamiętaj, że ponosimy także odpowiedzialność za nasze produkty na podstawie rękojmi jeżeli posiadają one wady fizyczne. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego. Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu.

Szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady produktu oraz Twoich uprawnień znajdziesz w naszym regulaminie sklepu.

Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji? To proste!

  1. Zapakuj zwracane produkty i dołącz wydrukowany formularz oraz dowód zakupu.
  2. Wypełnij formularz dostępny poniżej, lub w zakładce Formularz zwrotu. Jeśli nie posiadasz drukarki, formularz możesz przepisać ręcznie.
  3. Paczkę odeślij na adres:

mojakarma.pl
Dawidy 34B
21-205 Jabłoń.


Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz z paczkomatów.

Kontakt z nami ws. zwrotów i reklamacji: 794 114 077 oraz sklep@mojakarma.pl w godzinach 8-14 od poniedziałku do piątku.

Uwaga klienci spoza Unii Europejskiej! W przypadku zwrotu produktu z kraju spoza Unii Europejskiej należy w deklaracji celnej oznaczyć wysyłaną paczkę jako zwrot. W przeciwnym wypadku zostanie naliczone cło i paczka nie zostanie przez nas odebrana!

 

Pobierz formularz odstąpienia od umowy: